Friday, July 10, 2009

hati merasa sedey~

huu..
rasa x sabar nk blk kampung.
rasa cm da lama x blk kampung..
bile ngk kt calendar, rupanya da 2 bulan x blk..
tp, nape rs sgt rindu nk blk kampung ye..
Plan awal, ingt nk blk sabtu ahad je.
tp, bile mendapat nasehat orang yg lebih dewasa supaya apply cuti hari isnn sekali, dgn penoh mengharap,trus aku skype supervisor ntk discuss ngn dia, kot2 aku bley cuti next monday..
tp, aku mendapat khabar sedey..
supervisor x ckp pape pon. die cuma tanye, "why so rush? any valid reason"
pastu, bile aku tanye boley ke tak, die senyap je. dia x jwb pon.. (*_*)
huwaa..ini yg sedey ni..
ni lah sebabnya nape aku x ske mengharap.
tkt kecewa..
skrg, ngk..kan da kecewa..
huuu...hati tgh sedey, tp ssh nk pujuk diri sndri yg pandai2 meletak pengharapan yg tinggi agar cuti diluluskan..
uwaa..uwaa..

No comments:

Post a Comment