Monday, June 1, 2009

ek..hemm..

aku mmg x sabar2 nk memulakan kerjaya sebagai sorg blogger ni...hik3. punye la lama amek masa nk create blog ni.
walopon, hari2 keje aku dok asek ngadap pc, working, surfing, browsing, googling, friendstering, facebooking, bkn sng nk curi2 tles blog ni..kebetulan hari ni dtg awal. office hour start pukul 8.30 a.m. So, skrg stil ada masa utk maen2..eheh.nape aku tles blog? urm..hik3.lps sorg mmbe suh visit blog die, aku jd tertarik. aku rs, ni la tmpt yg seswai ntk menulis, meluahkan apa saja yg terbuku di hati, yang kalo diceritakan kt org laen, rs cm ssh org nk phm. sejak keje ni, Lin ngn Nana je la tmpt aku meluahkan perasaan suka, seronok, geram, marah, kecewa, malu, saket ati..dan mcm2 jenis emosi laen yg wujud kt aku ni sbb dorg ni kwn2 satu industri, satu opis, satu universiti, satu fakulti, satu kos, dan sekolej. Masing2 jd tmpt luahan rasa antara satu sama laen...ok. kne smbg keje plak..adios.

2 comments:

  1. ntah ape2 page kaler biru cm keje navy.membelah samudera

    ReplyDelete
  2. yak ala..
    tak tao ke biru lambang kedamaian..
    ssh btol kalo jd awek navy ni..
    asek angau je..
    nmpk biru je, navy..biru je navy..
    isk3..

    ReplyDelete