Tuesday, June 2, 2009

Busan lg~

huhu..
sebenarnya tatao nk tles pe..tp cm busan. walopon keje tgh bersusun menunggu turn ntk disiapkn, tp stil ada masa ntk merasa busan. nape eh?
blom setaon bekerja da rasa cmni, cene la org yg da keje bertaon-taon tuh. hari2 mengadap perkara yg sama, walopon isu nye laen2..
dr pg td, aku dok ngadap kerja ni..tp sepicing pon die x bergerak2. ari ni aku start buat E-payslip ntk customer Pantai. kalo buat mende ni, mmg melahu la jawabnye..nk testing aje ,da mkn masa..itu yang smbil bekerja kne berblog ni..ih3..
kalo nmpk dek supervisor aku yg kt blkg ni, mau die pon join aku jd blogger ni. sbg tanda sokongan.."arghh, ap yg aku karutkn ni?"
si nana ngn Lin da ejek2 quotes yg aku gn kt header blog ni..hik3. abes,aku tatao nk tles ape, aku blasah je la. dr dibiarkn kosong, dan membazirkn ruang. sebenarnya, quotes tu terpilih ntk diletakkn di situ kerana time aku tles tu, aku rs cm x pernah puas ngn ape yg aku ada..salah satu drp nye ialah kerana rs cm tamak, cm nk increment dr bos. ''bos, boley kah sy dpt increment?". dan rs cm nk cr keje laen. walopon kdg2 rs syg kt keje skrg, even keje skrg ni sgt la tensen, penat, dan menuntut tahap kesabaran yg tggi dr insan yg x sesabar mane spt aku ni..ok, skrg da nk dkt pukul 1. kne kuar lunch, skrg..

No comments:

Post a Comment